ln.srentraplatigid%40olleh

Tel. 026.202.24.00

Onze strategische aanpak

We hechten waarde aan goede relaties en zien onze samenwerking met jou als een echt partnership. We geloven in langdurige samenwerkingen waarbij we jouw bedrijf en doelgroep steeds beter doorgronden. We houden van ambiteuze ondernemers en begrijpen wat ondernemerschap inhoudt. Om echter goed te kunnen presteren is er wel een goede voorbereiding nodig en leveren de 'quick fixes' meestal onvoldoende op, zeker niet op de lange duur. Daarom zetten we hier op een rijtje waar we de focus op leggen en hoe wij te werk gaan.

Sluit de inhoud van je website aan bij je doelgroep?

Een goede website voorziet in de behoefte van je bezoekers die binnen je doelgroep vallen. Krijg je veel bezoekers die je site weer snel verlaten (hoog ‘bounce percentage’), dan is het goed om uit te zoeken wat hiervan de oorzaak is. Mogelijk verspreid je andere signalen buiten je site om. Ook is het mogelijk dat je site onvoldoende waarde en informatie biedt om je bezoekers over te halen om een dienst of artikel van je af te nemen.

Website, marketing en bedrijfsactiviteiten

Wij helpen bedrijven om de werking van een website en de marketingactiviteiten beter op hun bedrijfsactiviteiten af te stemmen. Zo helpen wij bedrijven om zich te blijven onderscheiden in de online wereld die steeds belangrijker wordt.

360 graden business

Een website is een belangrijk onderdeel van je business. Het is vrijwel de enige plek op het web welke je zelf kunt beheren en inrichten naar wens (zolang het geen Wix of Shopify is…). Social Media kanalen komen en gaan over de jaren heen. Een eigen website is van blijvende waarde.

Een doelgerichte website

Het is voor elk bedrijf belangrijk om zich te blijven realiseren wat het doel van de website is. Voor zowel nieuwe bedrijven als de bedrijven die al lang bestaan, is het goed om kritisch te kijken naar de bedrijfswebsite. Helpt de website om de bedrijfsdoelen te verwezenlijken? Past de vormgeving en de inhoud bij het bedrijf? Gaat de website mee met de ontwikkelingen van het bedrijf? Een kritische blik op de opzet en het functioneren van je website is belangrijk, omdat een website een beeld van je bedrijf uitstraalt EN omdat het moet passen bij jouw ideale klant. 

Hoe worden wij jouw digitale partner?

Elk bedrijf is anders en voor elk bedrijf komen we tot andere inzichten, maar het ideale proces bestaat altijd uit deze onderdelen:

1. Discovery workshops

We beginnen met een workshop. In een interactieve setting komen we via het stellen van gerichte vragen tot de kern. Wij weten vooraf ook de uitkomst niet, maar met ons werkend model krijg je antwoorden op belangrijke vragen als 'wie zijn wij, wat leveren we concreet als waarde voor onze klanten en wie zijn onze ideale klanten?'.

2. Analyse en diagnose stellen

Na deze sessie gaan we aan de slag om alle informatie en inzichten te verwerken. Omdat we nu een breed beeld hebben kunnen we veel gerichter een diagnose stellen. Waar wijkt de realiteit af van wat het zou moeten zijn, waar moet er gerepareerd worden en hoe kunnen wij jou daarbij helpen.

3. Doelen, doelstellingen en strategie bepalen

Na deze sessie gaan we aan de slag om alle informatie en inzichten te verwerken. Omdat we nu een breed beeld hebben kunnen we veel gerichter een diagnose stellen. Waar wijkt de realiteit af van wat het zou moeten zijn, waar moet er gerepareerd worden en hoe kunnen wij jou daarbij helpen.

4. Aan de slag met de nieuwe marketing aanpak!

Nu we alles op een rijtje hebben kunnen we aan de slag met de nieuwe marketing aanpak. Uit de sessies is gebleken wat er moet gebeuren en het beschikbare budget geeft aan wat er maandelijks kan worden aangepakt. 

5. Evaluatie, reporting en aanpassen waar nodig

Tijdens de uitvoering houden we in de gaten welke zaken goed gaan en welke moeten worden bijgestuurd. In maandelijkse rapportage zie je precies wat de status is op elk van de onderdelen.

Illustration

Past onze aanpak bij jou?

Heb je een marketing doel en denk je dat onze aanpak goed bij jou past? Neem contact met Jurrie voor een vrijblijvend oriëntatie gesprek.

Thank you!

We will contact you shortly.

Can't send form.

Please try again later.